psykopat?

tycker det är konstigt ja, hur människans hjärna och känslor fungerar. jag har fått uppleva sidor av mig själv på senaste tiden som ja inte visste att ja hade, känslor som ja inte ens visste att man kunde ha, stört egentligen, och hur mycket man än försöker styra dom så går det inte. känslor fladdrar fritt inom en och river på insidan av kroppen, på insidan av själen. ibland önskar jag att jag var en psykopat, en känslokall person som inte kunde känna min själ, och ibland önskar jag att jag kunde stänga av, att jag hade sån självkontroll, men när man ständigt blir slagen i ansiktet av motsägelser och förvirrande intryck, ja då är det inte så lätt. att själv inte ha koll på situationen och att alltid förvänta sig det värsta, som i sin tur mynnar ut i en ständig oro, det är inte normalt och framförallt inte hälsosamt. det måste bli ett stopp på den här fegheten nu. dax att ta tjuren vid hornen! godnatt
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0