skämms

alltså egentligen kan man inte ens kalla det här att blogga, det är bara nå skriv som ja gör ibland när ja känner för det, då det behövs, varesig det är av glädje eller elände haha! det svärmar i mitt huvud med funderingar, stress och oro, mest över vad som kommer hända efter skolan, jag vet att jag kommer sommarjobba på hemköp men sen då, ska jag plugga vidare eller bara jobba, med vad, vart? gävle? hemma? eller någon annan stad. iiiiingen aning, och det ger mig panik! ajja till nå trevligare
'
åkte ner till jonas förra veckan och när ja klev av tåget på perrongen och såg honom stå där så vart jag plötsligt blyg haha, det pirrade till rejält och det kändes som att ja blev kär på nytt, vågade nästan inte möta hans blick haha, ibland får ja såna ögonblick och det är så mysigt hihi, sen hade han sparat ut lite skägg som han passade jättebra i, såg lite äldre ut, nu är han inte min pöjk utan min karl hoho ;)
'
som en storm kommer du och river upp min stilla själ
du välter mitt så annars stabila hjärta
du skapar virvlar i min lugna tillvaro
sen försvinner du och jag står ensam kvar med kaos
vad vore jag utan dig?
'



aja, nu ska ja försöka sova, stentrött!
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0