vilken helg

jaadu vilken helg jag haft!
kom ju hem till kramfors kring tolv på fredag och då orkade ja inte dra mig ut på stan även fast det var stadsfest så, känns inte som ja missade något ändå :) vi slocknade direkt när vi kom hem ivf. vaknade upp över en timme försenade! det var dax för dop och vi skulle upp och göra oss ordning, handla och dessutom ut till ullånger för att dekorera tårtor innan vi for mot kyrkan. sån tur var så hann vi med allt :) när väl dopcermonin skulle börja och markus och sandra gick in i kyrkan så hade sandra en bröllopsklänning på sig :O! så do hade gjort en luring och gifte sig samtidigt haha, vart lite tårar i ögonen ett tag där, såå fint var det :) sen doptes theo och efter det drog festen igång med massa fika, tårta och även grillning på kvällen! vid tio drog ja jonas och hand grabbar in mot stan och vi hängde ihop mesta delen av kvällen, träffade även mina tjejer där ute men ja saknade några ;o vart var niii?
'
'
'
'
haha jaa en riktigt sjuk helg har det varit med många sjuka ullångersbor, roliga ni! imorgon ska jag upp och jobba kl 8-14, första riktigta arbetsdagen, spännande! så ikväll sa jag bara dö av i soffan, jonas är på väg till gävle igen så nu ska ja ta tag i lite saker ja måste göra! bla fylla mina fotoalbum med alla 450 (!!!) bilder som ja skrivit ut sen studenttiden m.m. :) höres senare ikväll!
'

//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0