börja blogga igen?

jag funderar på att börja blogga igen, dels för att jag vill skriva ner allt under den här sommaren eftersom det blir den sista i kramfors, flyttar nämligen till gävle till hösten om allt går som det ska, och där är andra anledningen till att ja vill blogga. jag vill kunna berätta för en där hemma hur ja har det som där nere, kan bli ganska roligt ändå, även för mig att få dokumentera mitt nya liv hehe. det har hänt så mycket på sistone som ja tyvärr inte orkar skriva om. jag har rest till alanya och tagit studenten och det är alldeles för mycket att berätta om, men kan kanske lägga upp lite bilder sen. sitter och rensar min dator nu och bränner över bilder osv från externa till skivor, tror min dator kommer krascha snart så nu äre på håret!

'
blivande sambos?
'

//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0