söndag

ligger nydsuchad i sängen och lyssnar på partymusik, haha bra sätt att varva ner från en söndag med massa plugg, eller? skrivit klart svenskatalet inför imorgon och repeterat och repeterat som ett tok, nu får det bära eller brista, ämnet jag valde var kroppsspråk. ska försöka komma i sömn snart ifall filmen ja ska se kan bli klaaar snart!
'
sjukt att tänka att det bara är en vecka kvar tills ja drar till duved me familjen, känns som typ igår när vi bestämde oss för att boka stugan, även fast det var i typ, september eller oktober kanske? ska ivf bli sååå skönt att få komma iväg en sväng hemifrån och inte tänka på nå annat än att åka skidor och andas friskluft och må bra, och lite skolarbete och en hel del själransakan förstås. har en tuff tid framför mig och det är dax att fatta en del beslut, vi får se hur de blir som i mitt liv framöver nu, men det enda jag vet är att det behövs en förändring, less på det här nu! aja, nog med tråksnack:) film och sova sa vi vah?

'


//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0