valborg

så :) har tvättat rent mopeden nu, så ska berätta lite om valborg innan jag måste börja dekorera smörgåstårtan!
'
vi började med en tacomiddag hos mig, jag och vänner :) sen kom det lite mer folk och förfesten var igång! kring tio gick vi mot annexet en sväng men där fick vi inte komma in ( !? ) så vi gick vidare mot kramm och löste in oss. var väl inne där vid 23 och kriong 24 började det välla in massa folk :D jag malin m.f. dansade häcken av oss, svettiga och jävliga:D men satan vad kul det var! när ja kom hem så hade jag typ tinitus och brutna fötter, men skit samma, lätt värt det!!
'
'
'
vaknade pigg och fräsch som en nötkärna så ja drog igång att fixa massa saker, så nu sitter jag nu här :) snart kommer "släkten" på tårta, vad som händer ikväll, det får vi se. blir ivf sundsvall imorgon :)
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0