produktiv

känner samma idag som igår, har tusen saker att göra, men kommer ja någonsin göra dem? en sak är säker, ja ska plocka in kläderna i garderoben och rensa datorn!!. hade även tänkt att röra på mig idag men det onda har hoppat upp i höften så mycket att det typ knäcker, och nej det är inte en ursäkt för att vara lat. jag är så jävla less på att inte röra på mig men såfort ja tänker sätta igång så kommer det något i vägen, förkylning, allergi eller "skavsåret". funderar på att röra på mig ändå, kanske knäcker höften till? nej nu ska ja sluta gnälla, hatar gnäll. istället kan ja berätta att det ska  bliii sååå intressant att gräva ner sig i veckorevyn och ba ligga som en pösmunk hela kvällen. nooot! sovmorgon imorgon så lär väl tanka en mängd filmer, eller se klart en film som ja påbörjat 7 ggr och sen somnat ifrån, undra om den ens är värd att kolla på? ajja. . .höres!
'
blicken på min låtsasvän!
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0