onsdag

vilken skön dag det har varit!
'
hade bara 30 min lektioner idag, sen drog vi och lyssnade på en politikdebatt mellan unga representanter från alla partier, var riktigt intressant tyckte jag, även fast ja inte är spec in to politik! efter det gick anna och ja och slappade lite tills det var dax för mig att dra på stan och fota körkortsbilden, så nu är den tagen och inskickad, skönt att det är gjort ;o!
'
'
dessutom så kommer jag få ta hand om mig själv några dagar, mamma drar så ja bor här själv, och lite med calin snart ;) har nyss varit och handlat och även gjort middag till mig själv! vuxenpoängen steg i taket nu tror ja. dessutom så ska ja som en duktig hemmafru kolla på fotboll idag, hehe, får se när ja somnar! höres
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0