måndag!

hade en sjukt dålig dålig dag igår, så ja orkade inte skriva:P men idag är ja rätt så back on track, trött och less på matten som faan, men ja lever!
'
stack ut och sprang efter skolan vilket ja nu ångrar, ja ska inte springa om ja inte själv vill det, för då blire bara trams och latrundan, bättre än inget kanske, men ja vettefaan. .  nu måste ja gräva ner mig i matematik som ja inte förstår, dagen innan provet. jag har sagt det förut och haft fel men imorgon är ja säker på att det kommer gå käpprätt åt helvete, men men, vi får väl se :) dessutom måste ja ta mig igenom det här utan min älskade lösningsbok. . hur ska detta gå!? ajja back to the world of mathematics! får se om ja någonsin kommer tillbaka
'
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0