måndag

idag ja, vi var som sagt lediga idag, någon form av studiedag?
'
har känts som att ja inte gjort ett skit idag, men det har jag faktiskt! klippt mig, bankärenden, fixat nya bordet till rummet, sprungit, övningskört, besiktat bilen, pillat med naglarna och sett hollywoodfruar, montazami <3
springningen gick awesome faktiskt! mycket glad idag :D sprang i skogen första gången det här året, och det kändes att vinterträningen gett resultat, sprang 1,5 sträcka länge än va ja brukar göra, och hade fortfarande ork kvar när ja gick hem. kom på mig själv mitt i springningen att ja tog stora höga steg, förut släpade ja typ fötterna, så det känns förjävla bra att de ca 5 månaderna på träningsvärkstan gett resultat :D faan va bra! ASSA!!!! haha
'
försökt mig på nån form av frans manikyr, ser inte bra ut haha :D men men, practice makes perfect!
nu ska ja ivf sätta mig och råplugga körkortsteori, det bränns kan ja säga ;) plugg plugg! gonatt
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0