torsdag!

oj vilken sen bloggning det blev. har ivf inte orkat sätta mig vid en dator idag;p hade bara en lektion så ja satt mig på skolan och skrev ett cv innan ja knallade hem. sen somnade ja typ framför tvn :D finns ju inge bättre! nu ska ivf männen i huset se hockey från 19-22 så ja är bannlyst upp på mitt rum hela kvällen!! får se en film eller nåt :)
'
tänkte på en sak när ja gick hem, hur mycket ja längtar till sommaren. jag såg asfalten igenom den nyfallna snön och verkligen längtade tills ja kan cykla gå och springa på den! hur många gånger har ja inte gått exakt samma väg, samma asfalt, i alla möjliga olika väder, det är lite läskigt att tänka på faktiskt, hem från skolan, fester, varma dagar, i regn, i snö, i höstvindar och bland löv. jadu. .  nu vill jag inget mer än att ha sommar! ta fram en filt och sätta mig på grönområdet på korpen och bara njuta av solen och kanske en tidning, usch ja ryser! bara att hålla ut.
'
här kommer lite sommarbilder som ja tog från bdb, förstår mig inte på er som raderar era bilddagböcker, det är ju en fantastisk bildbank!
'
björnviken på trysunda, ser ut som ett paradis


'

'

'

'

'

'

'

'
kommer sakna min äng. . . .

'

'
snart vaknar liljorna mormor :') önskar du fick se dem slå ut

'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0