tisdag

vår tvättmaskin har gått sönder, jippie. .  tur ja flyttar till pappa imorgon:) glömde btw säga att ja gick runt flogsta idag, i det fina vädret såklarT;) skönt att komma ut ju! nu sitter ja och tråååkar ihjäl. jag är så lättråkad så det finns inte, men desto mera svårroad. .  haha. finns det ingen själ där ute som har lika tråkigt som jag som vill dela min börda? måste hitta någon att slösa min tid på innan ja går upp i atomer. ska fara och hälsa på morfar snart så hinner inte träna ikväll heller. ajja. .
'
imorgon har ja körlektion på morgonen, sen har vi någon form av informationsdag från högskolorna på skolan så vi slutar typ vid lunchtid:) great! blir en rätt soft vecka såhär efter lovet, vilket jag är tacksam för :)
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0