söndagmorgon

gomorron!
hoppas du har haft en trevlig helg, för nu är den slut :)
mitt monster står utanför min dörr och krafsar som ett tok, hon ska komma in om hon så ska gräva sig igenom dörren, men hon får inte komma in för hon har med sig lera i hela pälsen, vill inte ha henne i sängen men ser verkligen fram emot att borsta igenom henne sen. .. hehe
'
vad händer idag då? mitt träningsvärkstakort går ut idag så jag hade tänka mig att gå ner och träna, men eftersom det vart rätt sent igår så vaknade jag nyss och hinner inte ner om ja ska äta frukost osv. .  sorgligt men sant. nu blire till att springa som gäller, dock tänker ja vänta till värsta snö och halkan försvinner, till dess får ja väl promenera eller så, motion det med :) ska dock försöka sätta upp hyllorna i rummet, lite krångligt att borra i betong, men pappa har lånat hem en slagborrmaskin så jag får väl passa på!
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0