onsdag

haha, asså den här veckan blir ju som ett lov, igår var vi ledig, idag hade ja körlektion, lyssnade på några som snackade om kth och sen slutade ja kring halvtolv:p satt dock kvar på skolan och socialade för ja hade inget bättre för mig hemma, men ändå. imorgon har vi två lektioner och sen är det fredag! tänker inte klaga på denna vecka ivf!
'
back to informationen om högskolor som vi fick på skolan idag. mycket intressant och ja tyckte att det var bra att även tvåor fick lyssna på den! jag är redan rätt säker på att det blir kth för mig något år efter studenten (vill jobba och resa först) så jag har nyss ställt mig i bostadskö och ska strax börja spana igenom katalogen vi fick med oss!
'
'
nu ska ja dra och träna, vi höres sen:)
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0