lördagkvelllddd

yeeess, här sitter jag, klagandes över min lördag ännu en gång :) men har haft rätt mysigt ändå, ätit mitt naturgodis framför män som hatar kvinnor, retats med hunden som sov och nu sitter ja här i bunkern (aa jag har en bunker och en skog) och diggar musik! måste bara få tipsa som två underbara låtar, helt olika, men fortfarande lika underbara, väcker känslor varje gång man hör dem
'
Shinedown – Some Day (även acoustic) - man blir nästan lite arg och vill bara hoppa dansa och sjunga :D
Cara Dillon – Black Is The Colour - jag blir nästan lite illa till mods, även fast låten är sjukt vacker, lyssna!
'
ikväll blire förmodligen både en sväng till solle och h-sand som det ser ut nu :) överlever jag så höres vi sen!
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0