lördag morgon?

haha hej!
vaknade typ sju imorse av att en katt klöste på dörren som att det inte fanns en morgondag. var så illa tvungen att släppa in henne, det skulle ja inte gjort för hon började genast busa med massa grejer på golvet så det tog ett tag innan ja somnade om igen. sen när jag vaknade hade den andra kattan varit i min säng också och dragit med sig halva grushögen!! bara att bädda om hela dubbelsängen, lättare sagt än gjort.
'
'
ajja, jag har hittills inte gjort något vettigt, och ja tänker fortsätta på det spåret. alla verkar vara upptagna med sina diverse ikväll så den här lördagen lär väl te sig precis som den förra, ska försöka tvinga ut anna haha :D annars har ja hittat lite lovefilms som kan mysa ner mig till ifall kvällen blir hemma, man ska alltid ha en plan b :)
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0