hobby?

asså, ja bör skaffa mig en hobby, ett enormt tidsfördriv så att kvällarna går snabbare, just nu är jag inne i en sån där fas då ja nästan ligger och stirrar på klockan. .  nu när mitt kort på värkstan gått ut, men springvänliga gator inte har, så känner ja inge sug till att ge mig ut i slasken, var nyss ute och gick med mamma och fick hoppa över pölar typ. sen känner jag inte att ja vill fastna framför tvn och bli en såpasupare, fastna vid datorn vill ja inte göra heller, tangenterna börjar bli blanka av all slit de får stå ut med. jag måste helt enkelt skaffa mig en hobby. och egentligen är det inte så svårt för jag vet exakt vad ja skulle göra med min lediga tid, men tyvärr har ja inga som helst möjligheter till det. ni förstår kanske hur tråkigt ja har när ja säger att ja längtar efter skolan och fruktar lovet för att det känns som ja kommer ha tråkigt, även om ja och mina kompisar bestämt att vi inte ska ha en tråkig dag!
'

//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0