wiihoo

gud vad ja känner mig duktig idag! drog in på banken och fixade en ny dosa så ja kan betala alla mina räkningar haha :D sen har ja låtit mazdan varit försökskanin för min nyfikenhet så jag har disikerat hela inredningen/instrumentpanelen för att fixa reglaget till fläkten, nu är det fixat ivf och nu kan ja äntligen blåsa kalluft i denna sommarvärme :) viktigt! for även till nylands bildelar och bad dom kolla lite kontiga ljud, fick mina misstankar besannade så nu blire till att kolla igenom bilen en gång till och kanske inhandla lite slitdelar, bussningar osv.
'
knappen må vara borta, men man kan reglera fläkten ändå :D:D
'
'
'
ikväll blire ivf Eclipse med malin ;) najs det!! störes sen!
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0