tisdag

shiet va dagarna går fooorrtt!! min riktiga mobil gick ju sönder i helgen så ja hade en annan igår, och även den gick sönder igårnatt, medans ja sov så ja han nästan försova mig!? haha eftersom det skedde under natten när ja sov så har ja ivf alibi, hehe. ajja, har nokian nu och den hittar ja inte laddaren till, så om ja inte svarar på ditt sms så vet du varför :) idag har vi ivf äntligen gjort bort redovisningen för vår bobjävel ;p skönt att det är borta, sprang också cooper idag, skönt att det är bortgjort. om typ 30 min ska ja infinna mig på kvantum för kassaträning, kul! så blir till att försöka fixa lite mat nu eller nånting :) höres sen!!
'
snyggfaan, självmordmaskinen. .
'
/jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0