sry

förlåt för en superdålig uppdatering, men idag är första gången ja suttit vid datorn mer än typ 10 min sen onsdag!! har serverat på studentbalen, var sjukt roligt att stanna och dansa och se alla snygga :D sen blev de efterfest i min bunker och säng kring 5tiden, lördag vare ba tagga om för det var fest på g! 80talsfest som frida och carro fixat! det var också en väldigt rolig kväll, även om musikproblem och vissa andra faktorer sabbade lite ;p jag har mer eller mindre vaknat och tänkte visa lite bilder här sen helgen som plåster på såren för er som troget följer mitt liv! knock yourself out :
'
stekigaste bilen, gt!
e ramboooooooooOOOOO?
80talet where are you?
'
det var lite av det goda sen helgen :) nu blire snart tacos och sen kanske fotboll i bjärtrå, cyaaa
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0