onsdag

vare egentligen igår men! skitsamma. dagen började med stek på min balkong fram till typ två, höll på att bli sen till jobbet men ja klarade mig just-.-! jobbade typ 5 timmar, mest med att plocka varor! det är så kul att jobba på kvantum, på ett sätt, för det kommer ju så mycket folk så man får ju se alla typer :D tycker det är lite spännande faktiskt! sen köpte ja en bil idag också, räcermazdan, 626 GTR ( gasa tills de rasa . .typ) ba för att ha en bil nu under sommaren osv:) sen om ja får helg/kvällsjobb på kvantum till hösten så köper jag mig en "riktig" bil! men den duger ivf :) drog på donken efter jobbet med och inhandlade det näst sista glaset, ska bli skönt när alla donkenresor är klara, även fast det är riktigt trevligt:D synd på skräpmaten, men de får man faan ta! raggade runt lite i stan med men et var typ dött . .  så nu e ja hemma och tänkte sova så ja hinner steka imorgon. börjar jobba kl 14 och har lite ärenden osv:) sen e ja ledig en hel vecka!!! ska bli skönt! gonatt :D
'
min räcer nu, ska vaxa och snygga till någon dag då inte solen skiner :)
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0