tebax!

tebax efter en sista natt i norrfälla, känns tungt att åka hem, men va faan, skit man får ta, synd det var dimma bara ;( men igårkväll fick vi sol ivf! vart middag på fiskarfänget, jag älskar alla slags fisk så ja trivdes bra där :) sen vart jag trött framåt kvällen och somnade kring 21, sen vaknade ja en snabbis kl 06 nästa morgon, drog på mig sovkläder och sov vidare till typ 11 då pappa väckre mig, haha, 14 timmars sömn, rekord för mig ivf!! men skönt vare, välförtjänt med, sitter och svettas på kvantum nu alla dagar, jobbigt de, men det får man också ta! sthlm på lördag morgon så :):)
'
'
'
jobb 9-15 imorgon, sen får vi se vad ja hittar på :) gonatt
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0