hemma igen

hemma igen efter en dag/natt i norrfälla :) vaknade tidigt imorse och gick ut till stråålande sol, skyndade mig iväg till storsand och låg där och stekte och läste en bok ( blir en riktig bokmal på sommaren, redan läst ut 3 st sen förra veckan haha ) tills molnen kom strax före två ;( låg ett tag och väntade men hade inge tålamod så ja får tillbaka till stugan, och tur var väl det, för inte kom det nå mer sol inte -.-
'
för att underhålla rastlösa mig så for ja och pappa till bönhamn en sväng och kollade, sen när vi kom hem vare dax för middag :) enenmarinerad kyckling med en sorts hemmagjord potatissallad, har inte sån koll på mat jag, men gott vare ivf:) käkade efterrätt och sen när kring fotbollen började så åkte jag hemöver, ska ju jobba imorgon så... hoppas det blir dåligt väder haha! ajja, störes sen :) ska upp tidigt imorgon så
'
mysigt i norrfälla ;)
'
'
'
'
typ spegelblankt. .
'
'
'
'
molnen vart dramatiska, ser ut som små bomullstussar 8)
'
'
drar ut till norrfälla igen på fredag :) fram till dess är det hard work work som gäller, ledig nästan hela helgen, sen blire 6 dagars hard work work och sen åker ja och mamma till sthlm i 5 dar:) skönt!!
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0