fredagnatt

jag har som en liten lista över vad jag ska göra i sommar, och en av dem var att fota och se en soluppgång, och vart annars skulle det vara smartare att se den än på storsand, nu när vi har stugan och allt? så jag ställde väckaren på halvtre och gasade mitt i natten till storsand, det var inte ens kallt ute, så ja gick ner och satte mig på stranden och fotade typ 300 bilder, ( aa, det är ändå lindrigt ) och vilken soluppgång jag fick, har inte redigerat bilderna något i ps eller så, utan dom är ditt från kameran, här kommer dom bästa jag tog:
'
'
ljuspelaren vart större och större
'
'
'
'
'
sen kom solen :)
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'
sista bilden :) ja det blev ju gaaanska många men har ännu fler på datorn så ;p
'

//jonna.c

Kommentarer
Postat av: Elin H

vet du en sak jonna, du är grym på att fota! otroligt fina bilder! :)

2010-07-12 @ 18:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0