fredag

hade ställt väckaren på nio imorse och kring halv elva var jag hos pappa på balkongen för att steka! solen sken och inte ett moln på himlen så jag var tvungen att ta vara på den lilla dag jag fick, dvs ungefär en timmes sol. började jobba kl 12 och har varit instängd i den där ugnen i 8 timmar!! så less och så varmt! svettades faan som en gris! satt i kassan och kände hur ja höll på att svimma, lyckades röja undan den lilla kö jag hade och kutade sen till fikarummet och drog i mig 4 glas vatten, det behövdes! på lunchen for ja och köpte en milkshake med, och sen gick ja in i kylrummet för att kyla av mig lite, du förstår inte hur äckligt varmt det blir på kvantum i arbetskläderna. . vart tillslut utsläppt och nu sitter jag här! vet inte vad som händer ikväll men inte mycket eftersom ja börjar kl 9 imorgon -.-! såna här dagar är ja sjuuukt less å att behöva jobba, men vad gör man, jag är ändå glad att jag har jobb, bara inte idag.. .. .
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0