fredag

vaknade nästan för sent imorse och det var riktigt tungt att kliva upp ur min mysiga säng imorse ;) men ja kom upp och drog till jobbet, gud vad folk det vart på eftermiddagen, fick rycka in och sitta i kassan i nästan 7 timmar idag, inte så kul men, u gotta do what u gotta do..  nu har ja ivf äntligen slut på mina "9" dagar på rad och jag är ledig hela helgen,ska bli så skönt att ta det lugnt, jossi var här ikväll och vi hade tänkt att dra till solle en sväng men ja blev en riktig partypooper och orkade seriöst inte göra något, och du som känner mig vet att ja kan dra iväg på värsta grejen utan nå som helst förberedelser, impulser är något ja älskar och sällan säger nej till, men icke, kände verkligen hur hela kroppen var trött och slut så vi låg framför tvn och myste :) dessutom har vi valpen hos oss i helgen så ja ska bara spendera kvalitétid med vänner och familjen, ska bli så skönt :) tänker försöka vila mina blå nu, men vi höres imorgon :) godnatt!
'
p.s. lifehouse har ju släppt ett nytt album!! smoke & mirrors Lifehouse – Smoke & Mirrors check it ooouuutt!!
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0