fredag!

haha, gokväll! for som sagt och jobbade halvnio idag och kom hem fem, var en riktigt lång dag, men det gick bra :) käkade hos mamma och for och hälsade på morfar som fyller år idag :) sen nu sitter jag här och småpackar inför stockholmsresan, har redan lagt ner alldeles för mycket kläder men. .  lär få gallra ikväll! vi åker kl sex från kramfors imorgon men jag kommer ha internet på tåget och i lägenheten vi lånar å jag kommer lägga upp bilder och berätta lite om vad vi har för oss :) har som sagt bara en resa ut till skärgården planerad, resten får vi se vad vi gör, känns bäst så! nu ska ja fortsätta packa :) vi höres sen!
'
'
bild sen sthlm med tjejerna i vintras :) äntligen får jag åka tillbaka!!
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0