torsdag!

halloojj
orkade verkligen inte blogga eller nåt igår, la mig och sov några timmar innan ja for ner till mamma. hon tvingade mig att gå igenom garderoben nu inför flytten så det gjorde vi. skapade en fin stapel av sommarkläder och en hög med kläder som ska bort, alltid skönt att rensa faktiskt. sen började ja även plocka ner mitt rum. tänk att de flesta grejer rymdes i en flyttlåda ;o ganska sjukt, ja som alltid tyckt att ja har så mycket småkrims haha!
'
dagen idag var ivf sjuuukt seg. som vanligt men. .  börjar med ett döden långt mattepass, sen engelska, sen rast typ 20 min ( vi hinner just äta ) innan idrotten börjar. haha hade en jättekul idrott, där ja för första gången vann två av lekarna vi körde, sen avslutade vi passet med kräftfotboll, haha kolla bilder nedanför! efter idrotten hade vi ett segt fysikpass som vi gjorde inget annat än slamsade på, sen avslutade med ett totalt onödigt samhällspass!!! hemma nu ivf och hoppas på att mitt objektiv kommit :):) sen blire av till huset och måla lite!!! till helgen får ja äntligen börja fixa mitt rum! exiitedddddd :D
'
aa vi kröp runt som kräftor och spelade fotboll ;p
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0