tisdag

tjabalo!
'
sry för dålig bloggning men har inte haft tid förens nu. åkte som co-driver efter skolan med pappa te övik och kom inte hem förens fem typ, sen sov ja till sex och sen drog ja till huset. målade klart det svarta så nu ha jag ba nå rör och lite småfix kvar sen lägger ja penseln åt sidan, ivf för grundfärgerna. lejonet får ja fixa sen när ja har tid. fick nyss höra nåt roligt :D om nå helgen blire fest med artist-tema. ja ska vara beyonce haha! ska bli spännande att försöka dansa som henne . .  hehe. men det kommer bli sjukt kul ivf!
'
'
sitter här och dricker grönt te, haha var äre för fel på mig? jag hatar verkligen te. men ska försöka lära mig att dricka det dock. får se hure blir med den saken :) " ba att svälja" som en viss polare brukar säga ;)
ne nu skriker sängen! höres imorgon
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0