T.G.F

thank god it's friday!
'
haha sant såå sant, sjukt skönt med helg efter en jobbig vecka. . men helgen kommer inte bli så värst lugn heller. startade redan idag med en flytt av alla kartonger. två fulla bilar med grejjor, haha, mycke skit man äger egentligen. . drog ivf igång med att måla mer eller mindre klart mitt rum. eller ja, det ligger på slutspurten nu. har grundmålat med en färg för att förbereda för min mesta färg, sen på söndag blire förhoppningsvis min grand finale, i guld! mm undra vad det kan vara tro ;) men ni får se då!
sitter med katten i knät nu och bara jäääser, blir nog en lugn kväll ikväll eftersom ja ska upp tidigt imorgon! kl 10 kommer flyttbilen och all vår bärhjälp så då blire jobba jobba tills att vi är klara, sen efter det så blire jennifer och vräääka med brudarna haha. kör en favorit i repris sen somras :) ska se till att ja blir riktigt hungrig under dagen :)
'
guuuuld ;)
'
carro<3ronja
'
jonna<3pälsmössan
'
//jonna.c

Kommentarer
Postat av: Carro

min och ronjas oförglömliga Best Friends dänce :d

2010-01-23 @ 08:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0