secure?

for ju som vanligt till huset idag. hade inga egentliga planer på vad som skulle göras osv men ja fick nog en liten idé när ja gick in i rummet. höll på att krocka med en spindel som hängde i en tråd. jävla tur att ja såg den asså, kände mig lagomt äcklad när ja tänkte på att få den i ansiktet. sen kom ja på en sak! vilken tur att spindeln hängde där! ja ska ju spindelsäkra rummet!! eftersom ja bor i en källare ( . . . . . ) så lär ju spindlar dyka upp, har sett 3-4 st i rummet tidigare. och som alla vet så hatar ja spindlar! så ja gav mig ut på jakt efter spindelhål i mitt 10 kvm stora rum, utrustad med enbart spackel och mitt finger. kletade igen varenda litet hål som ja kunde tänka mig att en spindel kunde krypa ut ur. ja lovar att ja säkert gjorde av med minst ett halvt kilo spackel, tror vvs-snubben skulle kola om han såg hur ja täppt runt rören, men det är ju inte han som ska bo där! och micke skulle nog tuppa av om han visste hur ja spenderat hans spackel, men han ska ju heller inte bo där- ja gör som ja vill med mitt rum!
'
kkk?

'
sen hade ja lite olika föreslag på hur ja ska möblera rummet. ska få ta mammas dubbelsäng, och i vanliga fall hade ja varit överlycklig! men ja vet inte nu eftersom ja inte har så bra möjligheter för en dubbelsäng, men det löser sig, ja SKA ha den :)
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0