rumsvänn

ja, jag borde bli utsedd till dagens rumsvänn, har ägnat min förmiddag åt mitt nya rum, och min eftermiddag till rummet hos pappa. radhusvägen har fått sig en omgång guldfärg. vart jäkligt less ett tag när ja inte fick igång projektorn, trodde allt va kört, men sen kom ja på hur man gjorde, så spenderade ca 3 timmar med småpiller på väggen med en minipensel. sjukt jobbigt men resultatet gjorde det hela värt. ska fylla i färgen en gång till imorgon och sen får ni kanske se bilder :)
eftermiddagen ägnade jag åt att städa skogen. har ju skyfflat upp alla mina kläder till pappa nu och igår kastade ja ut hela klädessäcken på golvet i stress, så ja hade ju de ja gjorde idag. men plockat har ja gjort, och dammsugit, och bytt sängkläder, och städat undan julen ( har knappt varit hos pappa sen lovet så julen har stått kvar^^ ) så nu ligger ja i sängen och planerar att enbart gå härifrån för att hämta en macka med skinkost senare. blir kanske nån film ikväll, we'll se :)
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0