måla måla måålaa

nu kommer fingerkrampen smygande igen . . idag har ja målat ca 4 timmar i sträck så nu är nästan källare klar. man tror att sånt här ska gå så fort men det tog mig ca 1,5 timme att måla ett rum som kanske är 4 kvadratmeter stort. så det tar sin lilla tid. . . idag kom ivf vvs-snubben på besök och har pekat ut lite rör som ska tas bort i mitt tak. enda ja inte gillar med mitt rum är att det går rör i taket!! men nu blire ivf två mindre. sen imorgon kommer elektrikern och ska kolla hur han ska sätta om elen ( har massa stora el-dosor på väggen ) så ja kommer förhoppningsvis börja måla mitt rum om ca en vecka. .  yippie. ..
'
låter bilden tala istället för bildtext ;p har t.o.m. färg i håret och pannan

'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0