lesssssss

ååhh va dödligt less jag är på att slipa och grejja!!! det känns som ja jobbar jobbar och jobbar men inget händer!! tror ni ja han måla idag? ne såklart inte! hela dagen har gått ut på att slipa spacklet på väggar och tak. ca 3 timmar har ja stått i dammet och trots diverse mun och ögonskydd hostar ja som en snuvig gubbe med rejääääl rökhosta! dagens arm och axelpass är ivf gjorda nu, ja vill inte klaga men ja måste bara få skrika ut att mina axlar/skulderblad is KILLING ME!! har en skada sen tidigare som tar stryk nu och det är icke kul! är ivf nästan färdig så hoppas på lite färg imorgon. .. .
'
jag och slipmaskin igår
'
damm damm damm ( tröjan ska vara svart .. )
'
slipdammet är som mjöl så de är verkligen ÖVERALLT! kan använda det istället för dust it i håret. .
ser ut som ja har världens biggabiccas ;p skulle behövts nu ivf
'
japp, du ser rätt, orange, och det har runnit ut. målarmicke är så smart och häller färgen i en trasig burk så de sipprar ut över burken under. .  hehe . .
'
när mamma ville ha skarvsladden som ja använde till musikhögtalarna fick ja nog. släppte allt rätt ner och gick hem! kände stor lust att dra fram ett sandpapper och slipa ner alla spår och ojämnheter i snön. .  är det de man kallar för arbetsskada?
om man ska definera ordet "hem" så kanske man säger att det är stället där ens ägodelar finns. just nu tror ja större delen av grejorna är borta på radhusvägen i radhuset ( låter stenfult haha ) men känns ändå mer hemma på nävervägen. svårt att se radhusvägen som ett hem nu näre ser ut som det gör. har svårt att se framför mig hur mitt betongrum kommer bli . . om det ens blir något? just nu skulle ja ba vilja gjuta igen skiten!
'
nu blire dusch och försöka få bort slipdammet. hejs
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0