kort dag:)

idag har vi som bekant en kort dag, ja slutar strax efter 11, vilket är sjukt skönt eftersom ja kan gå och träna då, eller fixa med radhuset. idag valde jag radhuset för ja vill få klaaart mitt rum! har ju min kronjuvel som ja pillar med, och den blir faktiskt bättre än ja tänkt mig :) kommer förmodligen icke kunna visa bilder på hela den ikväll för den lär inte bli klar. tar tusen år att grejja med det ja gör nu, men berättar allt sånt sen nären e klar :) kan redan nu säga att den är värd allt jobb ivf!
'
preview

'
efter att ja grejjat i huset så gick ja upp till carro för lite skoteråkning :) hon har just köpt en ny fin edge så det var dax för premiärtur! jättehärlig skoter ivf! älskar att åka och köra och det suger att ja inte har en egen -.- men men. .
'
'
åker nog tillbaka till huset snart och fixar, får se, har småont i huvve så, we'll see ;p
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0