jag hatar att måla!

haj!
varning för ytterligare ett klagoinlägg.
'
idag har vi, som vanligt, varit i huset och fixat. varje gång ja kommer in där ser ja mer saker att göra, vilket gör mig mer och mer irriterad. denna irritation har byggts upp till ett stort HAT mot radhuset. ja HATAR stället!!! och sen gjorde inte de saken bättre att målarn hade gett mig fel färger. . en färg som ja hade tänkt att börja med fanns inte trots att han sa det sen en annan färg som ja också kunnat börja med fanns inte heller! jag bad om citrongul fast ljusare, typ ljus citrongul, vad får jag? jo 3 olika sorters senaps och diareéfärgade färger som dessutom ser ut som spya. ja skulle tydligen "blanda till färgen ja ville ha" HA! det finns bara en färg som är citrongul, och det är färgen på en citron!!!
'
ivf så hade ja två färger ja kunde börja måla med, så det gjorde ja, och allteftersom att ja såg att mina färgval såg bra ut så släppte irritationen, sen gjorde det ju inte saken värre att ja faktiskt hade god lust att slicka på väggarna och äta upp en speciell färg, gissa vilken ;)?


//jonna.c

Kommentarer
Postat av: Barack Obama

den bajsbruna?

2010-01-20 @ 18:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0