haajj!!

hej :)
'
har nyss kommit hem och suttit och käkat lite och läst tidningen. morgonstund har guld i mun, så brukar man ju säga. men ja jag hinner inte sitta och chilla på morgonen för ja e alldeles för trött och kliver upp för sent för morgonmys. så ja kör min morgon när ja kommer hem istället :) käkar lite och läser tidningen! mys.
'
'
ikväll blire förmodligen en lugn kväll, eller backen. beror på hur kallt det är senare. annars blire mest lugnt haha! kan vara skönt det med. har ju kommit från ett jobbigt idrottspass så jag har ju rört på mig lite idag ivf, annars är ja så rädd att bli tjock asså. så nu kan ja äta min sallad med gott samvete :) skämt å sido, inge värksta idag ivf!!
'
världens solnedgång från vårt fönster :) rätt mysigt att komma hem till det här! dålig bild dock men
'

//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0