gomorron!

haha eller ja, god eftermiddag :) satsade ju på dygning igår och det gick rätt okej, somnade kring sex efter att kämpat den sista timmen, sen vaknade ja kring tolv. drog nästan direkt på värkstan med frida så ja känner mig lagomt mör nu. dessutom så känns det i kroppen att ja klängde mig fast som en apa på skotern igår! satt mig ner för att stretcha när ja va klar med träningen och hade lagomt ont i rumpa armar och ben haha:D!
'
idag ska ja även ta tag i lite efterblivet skolarbete och så, bjuden till annmarie på middag så ja kär väl igång efter det. skola imorgon och ja är så hääääääääär taggad . .. haha ja skojar så klart! men skönt ivf att få tillbaka lite rutiner och träffa kompisar igen :)
'
'
en annan god nyhet är att ja förmodligen kommer börja med mitt rum nu i början va veckan. har en ful elledning i taket till lampan som ska kollar upp, sen så ska det spacklas i hålen som blev kvar efter de gamla rören, sen kör ja igång :D!
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0