gomorron!

goosh!
'
hej hopp va trött jag var imorse, och konstigt mådde ja, kan inte riktigt sätta fingret på det men, konstigt får räcka som beskrivning. valde ivf att stanna hemma idag. vi har ju ingen matte så det viktigaste ja missar blir fysiken, men det kan ja leva med! försökte ivf få sova ut men har utsatts för en konstant telefonterror från mamma som inte tycker att ja borde sova? humpf. . . de tycker inte katten heller, vaknade av att hon bufflade på mig och ville lägga sig under min haka!? haha dumma faan, ivf så lät ja hon göra det och där låg hon väldigt nöjd med sig själv. värre för mig som fick ligga och hålla upp huvve. . .
'
det var kanske inte lika mysigt som det ser ut
'
hon kom t.o.m. och la sig på tidningen när ja läste, han inte ta kort dock. ja får inte sova och inte läsa

'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0