for you guys!

trots lite huvudvärk så for ja till radhuset, känner att ja vill bli klar klar klar! han inte så mycket men, vart ivf ca 30 min jobb. så nu har ja sammanlagt hållit på med min kronjuvel i 5 timmar, och mer lär det bli! skippade träningen idag med pga huvudet osv. har hoppat träningen i en vecka nu, men har tränat konstant sen slutet av oktober så ja tror ja kan behöva lite vila, känner ingen ångest än, men den kommer nog haha :)
'
här kan ni ivf få en exklusiv bild på min lilla "juvel" som ja skapat from scratsch, faktiskt rätt nöjd med den hittils, vill bara påpeka att den inte är klar än!
'

'
som ni ser så är det bara ansiktet som glittrar, det är för att ja inte hunnit fylla i och hätt glitter i manen runtom än ;p tar sån jävla tid! såhär stor är den ivf!
'

'
jag är minst lika glittrig som mitt lejon ;p

'

//jonna.c

Kommentarer
Postat av: jennfa

Sjuuukt snyggt huve :D

2010-01-26 @ 21:38:43
Postat av: Pania

riktigt häftig!

2010-01-28 @ 23:59:29
URL: http://paniat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0