flytta

ojoj, förlåt för dålig uppdatering men har varit i huset hela dagen idag!
'
vill bara säga att ja hittade flizan imorse :) i ett garage på granngatan, hon satt uppe i "taket" och jamade när ja lockade på henne, så gick in i garaget, som var öppet, och lånade en hink för att kunna lyfta ner henne. aldrig varit så lättat i hela mitt liv som när ja såg att det var hon som tittade ner på mig, pjuh! tussig och lövig var hon, men annars oskadd. kom på nu att hinken står kvar mitt i garaget, men de kan dom faan ha, dom som inte märkte en katt i taket!!
'
för övrigt så har vi flyttat massa smågrejor idag. eller ja, vi har börjat möblera på i radhuset och tömt pappershuset så att t.o.m. katterna är på radhus nu. det gick förvånandsvärt bra att flytta dom. flizan gick ut ur buren, jamade lite, sen började hon utforska omgivningarna, skuttade upp för trappen och in i alla rum. ronja var lite mer skeptisk, but she'll come around.
mitt golv har snickaren också börjat med! är ganska säker på att ja valde rätt golv. dock blev ja sjukt pissed när ja tog bort maskeringstejpen idag och upptäckte att tejpen drog med sig färgen, och även bitar av väggen. .  så i varje hörn och skarv äre färgsläpp som ja måste fixa till. känns ju kul att börja måla ett färdigmålat rum. .
'temporär möblering
'
wiew from the kitchen to the doorway
'
färgsläpp i varje hörn typ . ..
'
natthumor haha
jag: haha tillhör landstinget :D
mamma: ja det står så för att man inte ska sno dom
jag: haha okej. .
jag 5 sekunder senare: men de har ju du gjort :D:O!!
mamma: -.-
'
mitt golv :)
'
ne nu ska ja nog dra en film och käka lite naturgodis <3 höres!

//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0