simma

var så trött och hade ont i huvve efter peos lektion så ja åkte hem istället för att simma. käkade lite och tog igen mig innan ja drog till badhuset kring sex, jag är då inte den som ger sig ;) hade gett mig faan på att simma en timme idag och det gjorde jag också. dock har ja kommit på att det är sjukt tråkigt och inte en motionsstil som funkar för mig, blir alldeles för enformigt att simma fram och tillbaka. axeln håller inte för det heller så, men ja, nu vet jag :) sen ska vi inte snacka om vilket dagis de var. barndagis på ena sidan och gubbdagis på andra, och karln i speedos, riktigt tajta speedos, haha :D nejdu, värkstan känns lockande jämfört med simhallen! sen undrar jag bara, vart tränar alla ungdomar? man hör att folk tränar hela tiden men ser ba gammfolket, vart är ni någonstans !?

//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0