promenad:)

jag som är en soldyrkare klarar inte av att sitta inne på lektion när solen lyser ute, det gör nästan ont att sitta i skuggan då, så när vi slutade ilade ja hem i full fart, käkade lite och tog sen mina stavar på en promenad runt björknäs:) trots min stress så missade ja såklart solen. .  lär väl bli bättre om nån månad. dum var ja med som hade ett par långkalsonger för lite så ja frös innan ja kom hem,tänkte lixom att ja skulle bli varmare än ja vart så tog inte så mycket kläder. .  men men, man lär sig till nästa gång :) dock så är inte björknäsvägen så värst promenadvänlig, vart omkörd av två traktorer och 3 långtradare på den smala vägen, har lite fobi för dom men de gick bra ;p
'
det var så kallt så mina ögonfransar frös haha :D
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0