:O

har försökt blogga tidigare idag, men det har lixom inte funkat ;/
'
ikväll har ja verkligen försökt fått tag i nån som ville göra något, men icke!? alla var upptagna ikväll, just när jag var hemskt sällskapssjuk! men men. . ja och pappa drog oss till annmarie och såg på både curling och alpint hemma hos henne. du som känner mig vet att ja inte är speciellt sportintresserad, men idag har jag kollat på anja, svenska curlinglaget vs usa och längdskidåkning 30 km nyss. jag gillar inte längdskidåkning heller, men gud så spännande det var mot slutet! vilken insats av båda svenskarna, guld och brons! den spänningen hindrade t.o.m. en anti-sportare som mig att byta kanal!! gosh!
'
nu blire typ film sen sova, håller vädret så blire backen imorgon :)
'


//jonna.c

Kommentarer
Postat av: frida

Sv; Jaha, var det du:) Ja, du såg ju svaret iaf ;p

2010-02-21 @ 01:34:34
URL: http://frla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0