jisus

det här blir den första, och sista gången ja trycker i mig en sallad och ett bröd från sylos. bestämde mig för att ja skulle få i mig hela, kosta vad det kosta vill. nu i efterhand tror jag priset blev för högt. kommer ta 4 timmars rekreation innan jag är människa igen. .
'
vad har hänt idag då? jo solen har skinit och det har präglat hela min dag. började med att ja ville gå till skolan, men pga tunga väskor fick vi skjuts. sen under matrasten satt jag och "solade" i cafeterian, och när skolan slutade sket jag i rullbandet och gick en sväng runt och på kyrkviken innan ja drog på värkstan och trampade. kändes som att ja behövde solen idag, både för kropp och sinne.
'
'
'
vas händer ikväll då? jag ska ivf till anna där vi ska fira att hon och jennifer fyllt 18 :) eller ja, jennifer fyller idag så GRATTIS:D!! helt sjukt att det är vår tur i år!! firandet kommer ivf ske med en fetfest! bilder lär komma senare eftersom jag har kameran med mig :) men nu måste ja dra snart! vi höres kanske inatt! hane<3
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0