illa

inte faan kan man sova heller, illamåendet ba smällde till så nu ligger ja här och nöter dator. kom på att det inte blir roligt för mig om ja blir magsjuk här hemma. har två trappor från min säng till vår enda toa, blir ja sjuk så får ja typ bosätta mig inne hos mamma eller så. . det kommer ta lite tid att lära mig hur ja ska lägga upp mina morgonrutiner här för att minska springet i trappor och stress. har lixom tre "stationer" på tre olika våningar som ska avklaras och inte så kul om man står uppe på toa och kommer på att hårsprayen ligger i en väska nere på rummet :) men men, bara att leva med! hoppas nordvallskan kommer och hämtar mig ikväll så ja får lite luft haha ;)
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0