dagen

buhäää less ja vart nu ;p svenskaprov tills imorgon som ja knappt pluggat på, venne om ja orkar öppna boken. sen att vi har prov i fysik nästa vecka gör mig också galen eftersom ja e värdelös på fysik och har alldeles för lite hjärnkapacitet för att försöka lära mig det. ..
'
sen blire ett bord och en matta framför sängarna. en säng kommer funka som säng och en annan som soffa, men känner ja mig själv rätt så kommer ja nog somna i båda haha
'
anledningen till mitt så sena inlägg är att ja har varit i skolan och sen hos mamma tills nu, och hos mamma finns inge internet och ingen dator så, men det är tur det. för idag har ja torkat golv och ställt till sängarna som ja ska ha dom. haha dom får egentligen inte plats så så ja har kilat ner dom, kommer aldrig få bort dom därifrån sen ;p men men. ska duscha och sen pluggeliplugga lite (tror ja) höres!
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0