snart så

åh snart så snart så snart så drar ja till gävle:) torsdag efter skolan bär det av med all packning+skidutrustning. kommer bli mycket skidåkande nere i kungsberg med jonas i vinter eftersom han e ledig på dagarna och pistar på kvällen (logiskt). en sak som ja ha märkt dock iom att han flyttade är att ja har börjat uppsatta kompisarna mer än vad ja kanske gjorde förut, även familjen, eftersom att det blir dom som man "faller tillbaka mot" när karln inte är där och det är faktiskt positivt att ja fått tillbaka den där känslan för det är verkligen vännerna som är de viktigaste, och det kan tyvärr bli lätt att glömma bort ibland, men ja vägrar bli en sån där som isolerar mig från mina kompisar bara för att jag skaffat karl. visst, varannan helg kommer jag vara nere i gävle och förmodligen missa mycket men det vet ju mina tjejer om. de helger jonas kommer upp kan ja ändå umgås med brudarna så jag tror inte det kommer bli något problem, dessutom träffar jag ju dem typ varje dag på skolan med :) låt inte vännerna glida undan, för det är dom som kommer stå kvar när tex. en pojkvän inte gör det!!
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0