längtar till jul

inte för att det är jul egentligen, inte efter klappar eller julmat eller kalleanka, utan för att jonas kommer hem då. tanken var att han skulle komma upp i helgen men han fick inte ledigt så han kommer inte förens om över en vecka. . jobbigt men det finns inget att göra. de positiva är dock att jag kommer ha en toppenhelg med mina vänner och det ser ja verkligen fram emot :) vi har inga speciella planer men ja. .  du vet ju hur vi är som. .  allt kan hända :)
ikväll ska jag och mamma lyssna på julkonsert i kyrkan som kulturskolan har, sen blire massa nya tv-program som börjar! ska försöka somna tidigare ikväll för det gick iiiinte så bra igår. . . somnade kring 4, tur att oc finns och håller mig sällskap! men imorgon måste jag vara fit for fight för då äre ådalsmässan då jag och jennelie ska sitta och grejja med vår uppfinning och göra klart den :) sen på kvällen ska jag baka pepparkakshus och sen byta riktigt hus, ja tror den här veckan kommer gå fort för jag har skaffat mig massa distraktioner. . . ajja, störes!

'
min header som ja försöker få dit men den sparas lixom inte. .  skit aaaa
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0