vilja vs måsten

mm,just det ja kämpar med nu, jag måste så himla mycket, mitt rum är en mess, måste plugga svenska samhäll och körkort, måste träna, måste planera helgen, måste måste måste. men ja vill inte spec mycket, bara ligga och lata mig framför någon bra film. är inne i en sån fas igen, ja hamnar oftast där när världens alla måsten kraschar ner på mitt huvud. tyvärr vinner oftast viljan att lata mig. . . men jag ska försöka göra klart samhällen ikväll så har jag ivf en sak ut vägen. längtar till sommarlov! gosh
'
btw så är carro och jag klar med vår svetskurs på industri nu :) sovmorgon på fredagar och sluta 11 på måndagar, inte illa e, blir långhelg för oss framöver:)
'
//jonna.c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0